HTML

Betiszk-suliblog

Egy suli élete.A Belvárosi TISZK kereskedelmi, gazdasági, ügyviteli szakmákat tanuló diákok élményei-irományai.

Friss topikok

Címkék

Dávid írta

2012.02.10. 09:08 Betiszk

BETISZK

Az én sulim!

Középiskolás voltam…az érettségi és a továbbtanulás előtt állva. Gondolkodtam…mi legyek, ha egyszer tényleg nagy leszek?Tűzoltó? Katona? Esetleg vadakat terelő juhász? Ezek elcsépeld dolgok.Úgy gondoltam valamit kezdenem kell az életemmel, valami olyat kéne tanulni, ami érdekel is, és van is benne jövő. Ezért jöttem a BETISZKbe.

Megleltem a tudást… Sok iskolában jártam, de ehhez hasonlót még sosem tapasztaltam. Négy emeleten folyik a tanítás, 34 tanteremben. Csodálatos könyvtár, konditerem, aerobikterem jól felszerelt iskola tárulkozott elém a nyílt napon. Úgy gondoltam, igen! Ide kell jönnöm. Augusztusban jelentkeztem…felvettek…

Első nap – emlékszem – nagyon féltem, hogy milyen lesz. Féltem az újtól, a változástól. Féltem az osztálytól, féltem a tanároktól. De mint kiderült félelmem alaptalan volt.

Az első hét csodálatosan telt. Ekkor un. Projekthetet tartottunk – ez egy iskolai hagyomány, ismerkedést elősegítő játékokkal – nagyon tetszett. Különböző feladatokat kellett osztályonként megoldanunk, melynek köszönhetően az osztályközösség megszilárdult, s ez által megismertük egymást. A projekthetet a marketinges osztály nyerte, de mindenki egyformán részesült az örömből. Ki a torta miatt, ki pedig az új kapcsolatai miatt. (Volt például olyan, aki az első hétben szerelemre lelt itt az iskolában)

Az első hét leteltével elkezdődött a tanítás. Meglepő volt. Minden teremben interaktív tábla várt bennünket, melyek segítségével a tanulás izgalmassá, érdekessé vált számunkra.A tanárok nagyon felkészültek saját szakterületeiken. Bármit kérdeztem, érthetően válaszoltak, és szerintem ez nagyon fontos: érthetőség. Mert hiába mondja el a tanár még egyszer ugyanazt ugyanúgy, ha nem értem. De itt értettem.

Letettem az első szakmámat Marketing és reklámügyintéző képzésben. Most a második szakmámat szerzem Kereskedő szakképzésen.

Rájöttem a tudás tényleg hatalom, de ahhoz, hogy valamit megtanulj, nem elég akarni. Jó tanárok, megfelelő környezet szükséges mind ahhoz a tudáshoz, amit el szeretnél sajátítani...erre a BETISZK a legalkalmasabb hely…szerintem!!!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://betiszk.blog.hu/api/trackback/id/tr784059702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása